06 – 45 34 38 35

info@privatemediclinic.nl

Klachten en geschillen

Klachten en geschillen

Bij Private Mediclinic staan professionele zorg en aandacht van de patiënt altijd centraal. Bij Private Mediclinic doen we onze uiterste best om u naar volledige tevredenheid te helpen, vanaf uw eerste bezoek tot aan uw herstel. Ondanks alle aandacht en inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. U kunt dan een klacht indienen.

“Soms is het indienen van een klacht over een medische behandeling of dienstverlening niet gemakkelijk. Maar Private Mediclinic ziet iedere klacht als een kans om onze dienstverlening en/of behandeling te verbeteren en waarderen de moeite die u neemt om de klacht te formuleren.”

Indien u niet tevreden bent over een bepaald onderdeel van de dienstverlening van Private Mediclinic en u er niet uitkomt met de betrokken persoon, kunt u dit mondeling of schriftelijk kenbaar maken:

U kunt op diverse manieren uw klacht indienen; mondeling via 06 – 45 34 38 35 of schriftelijk, gebruik hiervoor ons email adres info@privatemediclinic.nl.